Aside

6. května 2017

Milí rodičové Sluníček,
v sobotu jsme probírali slabiky NE / NĚ / MĚ a písmenka Ď, Ť, Ň ve Slabikáři na stránkách 74, 76, 77 a 81. Nečetli jsme úplně všechno, vždy jen pár slov na procvičení. Nechám to na vás, jestli si to chcete s dětmi všechno doma přečíst. Dále děti s Marečkovým tatínkem viděli několik dílů Macha a Šebestové, zatímco já jsem se synem měla ve třídě Kouzelníků prezentaci. Tímto mu děkuji za pomoc. Také jsme na nacvičovali na vystoupení, kterým vás děti potěší na konci školního roku, a tvořili s barvami, což bude také překvapení ke konci školního roku. Doufám, že děti domů nepřišly spinavé od barev, neboť, jak jsem na vlastní kůži zjistila, tyto barvy opravdu nejdou vyprat 🙂
Na závěr hodiny jsme nacvičovali českou a školní hymnu se všemi dětmi, které se budou moci v červnu zúčastnit naší konference Českých škol.
Domácí úkol na příští hodinu:
– Slabikář: vypracovat křížovky a doplňovačky na stránkách 75, 77, 81
– přinést nůžky a lepidlo. Budeme je potřebovat.
PS: některé z dětí si asi domů odneslo můj Slabikář. Mám ho vepředu podepsaný, tak se prosím podívejte ještě před tím, než do něj začnete psát, a přineste mi ho, prosím, v sobotu do školy. Děkuji.
Přeji krásný zbytek týdne a budu se těšit v sobotu opět na shledanou.
Marcela

Leave a Reply

